Second Sales Opinion biedt een scala aan franchise diensten voor franchisegevers- en nemers.

Nieuwe klanten werven – Klantbehoud = Klantengroei – Communicatie – Leadgeneratie

Nieuwe Klanten werven, het gaat om de opvolging!

Second Sales Opinion biedt een interessante en betaalbare oplossing en franchise diensten voor Franchisegevers die niet ingericht zijn om hun franchisenemers commercieel te trainen en te begeleiden tijdens de opstartfase. De praktijk wijst uit dat dit een cruciale fase is in het slagen van de franchisenemer.

Veel franchisenemers beheersen hun vakgebied, echter het voeren van een professioneel verkoopgesprek of het maken van een acquisitieplan vinden zij lastig en daardoor hebben zij vaak moeite met het acquireren van nieuwe klanten. Het gevolg is dat ze onvoldoende resultaat behalen en afhaken.

Second Sales Opinion is de juiste partij om zaken mee te doen omdat wij hier oplossingen en franchise diensten bieden, tegen zéér betaalbare tarieven. Wij ondersteunen franchisenemers vanaf de intake tot en met het werven van nieuwe klanten aan de hand van een stappenplan. Onze doelstelling is om de franchisenemers een kwalitatief inwerkprogramma te bieden op het gebied van kennis, product, service- en dienstverlening, commerciële vaardigheden, uitrol en het verhogen van de ondernemersvaardigheden.

Het 5 stappenplan

  1. De intake
  2. De eendaagse training
  3. De terugkommeeting
  4. De clustermeetings
  5. De evaluatie

Een training alleen is vaak niet voldoende. Het draait om meer. Het succes van deze werkwijze is dat er opvolging van de training plaats vindt, de franchisenemers letterlijk aan de slag gaan en van het begin tot het eind, professioneel begeleid worden en de resultaten meetbaar zijn.

De tijdsduur van het stappenplan wordt in overleg met de opdrachtgever vastgesteld. Het is een kortlopend traject tegen geringe kosten.

Geinteeresseerd is deze aanpak? Neem contact op voor meer informatie.

Klantbehoud = Klantengroei

Wij benadrukken hoe belangrijk het is dat ondernemers zich realiseren dat het vele malen makkelijker is om klanten te behouden dan te maken. Het is van belang dat er een gestructureerd plan is om regelmatig in contact te zijn met klanten. Enerzijds omdat aandacht belangrijk is en je de indruk geeft dat je geinteresseerd bent in de klant en anderzijds de mogelijkheid biedt om producten en diensten onder de aandacht kan brengen (upselling) dat leidt tot een hogere omzet per klant.

De 7 geboden van Klantbehoud.

  • Klantgericht denken en doen
  • Weten waarom de klant u kiest
  • Inspelen op al zijn behoeften
  • Inzicht in kosten en baten
  • Besparen door kennis
  • Uitstekende aftersales
  • Fullfilment

Interesse in een klantbehoudprogramma? Klik op: klantbehoud.

Communicatie

Ondervindt u moeilijkheden met het opstellen van een communicatieplan? Ook daar biedt Second Sales Opinion ondersteuning. De markt duidelijk maken via de media, regionale beurzen of online wat uw product of dienst is of wanneer u een nieuw product wilt introduceren? Er zijn voldoende aantrekkelijke manieren die weinig geld kosten om te communiceren met uw markt. Het opstellen van een plan hoeft niet moeilijk of ingewikkeld te zijn. Klik op: marketing communicatie.

Leadgeneratie

Wat is leadgeneratie? Alle activiteiten die er op gericht zijn potentiële opdrachtgevers te vinden. Men wil hoe dan ook in contact komen met opdrachtgevers die geïnteresseerd zijn in uw aanbod. Welke methoden van Leadgeneratie zijn er? Leadgeneratie is een absolute jungle. Een ondoorzichtige markt van vele methoden en aanbieders die zowel bewezen als onbewezen methoden toepassen waarin veel wordt beloofd. Alleen keuze voor de juiste methode van marktbewerking levert de juiste leads op. De juiste methode is echter wel afhankelijk van de betreffende markt, het product en doelstellingen. Dus dat geldt ook voor U. Meer informatie? Ga naar leads