Training Telesales en Telemarketing

Uw collega’s leren het belang van de 1e 30 seconden van het contact met de prospect of klant, de perfecte voorbereiding, de introductie en hoe je in gesprek kan komen met de beslisser en niet “af geserveerd” wordt door de telefoniste. Hoe je op een prima manier de volledige behoeftes van de prospect of klant in kaart kan brengen en hoe de koppeling naar het product gemaakt wordt. Het resultaat is in ieder geval dat er kwalitatieve afspraken gemaakt worden of dat er verkoop plaats vindt.
Database
Ook wordt er stilgestaan bij het vastleggen van de verkregen informatie van alle kontakten in de database. Deze informatie is van groot belang en kan later perfect gebruikt worden voor terugbelacties of bijvoorbeeld mailingsacties.
Voor wie is deze training bedoeld?
Deze training is uitstekend geschikt voor verkoop(binnendienst)medewerkers, verkoopleiding, verkoper, supervisors, de telemarketingmanager en uw callcentermedewerkers.
Wat gaat er geleerd worden?
- Inzage en beheersing van de stappen van het telefonische verkoopgesprek
- Volledig inventariseren van de behoeftes van de klant
- Behoeftes klant koppelen naar producten/of dienst en naar voordeel klant.
- Herkennen koopsignalen, bezwaar en uitvluchtbehandeling.
- Aanleggen van perfecte database voor vervolgacties.
Opzet training
In house en klassikaal, minimaal 5 deelnemers, duur is 1 dag en er wordt gebruik gemaakt van door ons ontwikkeld lesmateriaal, rollenspellen en groepsopdrachten.
Wat zijn de kosten?
Telesales & Telemarketing: € 239,- per persoon per dag
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden, neem contact met ons op.